رحیم خستو: ایستگاه مترو خیابان طالقانی بر اساس اصول معماری طراحی شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: ایستگاه مترو در ضلع شمالی خیابان طالقانی به هیچ وجه مناسب داخل شهر نمی باشد و ضرورت دارد هر چه سریعتر نسبت به طراحی آن براساس اصول معماری اقدام شود.

رحیم خستو در نطق پیش از دستور دویست و سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر از شهردار، ریاست سازمان سیما و منظر به ویژه همکارانشان آقایان رضاقلی، گل محمدی و سرکار خانم الهی درخصوص بهره برداری از پارک ایران کوچک اظهار داشت: این مجموعه اولین نمونه ساخته شده در کشور با هدف معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و معماری مناطق و قومیت های مختلف است که با بهترین شیوه معماری اجرا شده است و امید می رود به یک جاذبه گردشگری در البرز تبدیل شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ایستگاه مترو در ضلع شمالی خیابان طالقانی (نبش هلال احمر) سازه ای است که توسط سازمان قطار شهری تائید شده که به هیچ وجه مناسب داخل شهر نمی باشد و به نوعی توهین به شهروندان تلقی می شود.

خستو بیان کرد: این سازه بدون هماهنگی با معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر احداث شده است ضرورت دارد هر چه سریعتر نسبت به طراحی آن بر اساس اصول معماری اقدام شود.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج درخصوص نامه شهروندان اهالی بلوار مولانا یادآور شد: اهالی بلوار مولانا نامه ای به شورای شهر کرج درخصوص احداث پمپ بنزین ارائه دادند که با توجه به تبعات اجتماعی، ترافیکی از شهردار محترم درخواست دارم گزارشی درخصوص حل این تصمیم به شورا ارائه کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.