استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مدیریت خوب دولت در موضوع کرونا گفت: افزایش تخت بیمارستانی در مراکز درمانی توسط دولت تدبیر و امید در تاریخ کشور بی‌سابقه است.

افزایش تخت بیمارستانی توسط دولت تدبیر و امید در تاریخ کشور بی‌سابقه است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی اظهار کرد: هنوز کرونا تمام نشده است با این حال دوست و دشمن اذعان دارند که جمهوری اسلامی به خوبی این ویروس را مدیریت کرده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید سال 1392 کشور را با تورم 40 درصد و رشد اقتصادی منفی هشت درصد تحویل گرفت اما در سال 1395 تورم تک رقمی شد و رشد اقتصادی به مثبت 6 درصد رسید.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: بعد از برجام سه عده زهر ترک شدند؛ اول افراطی های آمریکا که هنوز سرکار هستند و بعد اسراییل و مرتجعان منطقه که اجازه ندادند برجام به پیش رود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وقتی به پشت سر نگاه می کنیم می بینیم خیلی از فراز و فرودها را پشت سر گذاشته ایم، افزود: افزایش قیمت ارز، بخشی به بیانیه سران حکام و مسایل بین المللی برمی گردد.

ساختمان اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع، با زیربنای ۷۸۹۱ مترمربع در هفت طبقه  با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال احداث شده است که امروز با حضور مدیرعامل بسمه سلامت کشور به بهره برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.