همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، ۳ گروه‌ منتخب تئاتر خیابانی با شعار «نه به اعتیاد» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرند نمایش اجرا کردند.

تئاتر خیابانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرند اجرا شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند در حاشیه اجرای تئاترهای خیابانی در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این اجراها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با تهیه ماسک برای تماشاگران در محیط باز برگزار شد.
مهران فرجی گفت: رویکرد این اجراها، ترویج پیشگیری از سوءمصرف و استعمال مواد مخدر، یادآوری آموزش‌های پیشگیرانه، نشان دادن تاثیرات مخرب اعتیاد در جریان زندگی اجتماعی و اختلافات خانوادگی و جرائم ناشی از آن است که توسط هنرمندان مرندی در محل بوستان بازنشستگان مرند اجرا شد.
وی افزود: گروه‌های نمایشی مرند طی فراخوان کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی کشور در دی‌ماه سال گذشته برای اجرا در اسفند ٩٨ اعلام آمادگی کرده بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجرای آن‌ها به «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و هفته» موکول شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند گفت: این اجراها شامل نمایش «روایتی از مش غلام» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی غلامرضا رزاقی و نمایش «رستم نمکی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار با مضامینی از قبیل آثار زیان بار و مخرب مصرف قرص های روان گردان، مشروبات الکلی و مواد مخدر روی صحنه رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.