مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از انجام اقدامات ترافیکی لازم برای افتتاح پروژه تبریز- سهند خبر داد و گفت: برای جلوگیری از معضلات افتتاح پروژه تبریز- سهند، این پروژه با هدف رفق نواقص در محل اتصال به تبریز انجام می‌شود.

رفع نواقص ترافیکی برای افتتاح آزادراه تبریز-سهند

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا اصغر آدی بیگ اظهار کرد: پیرو دستور شهردار تبریز در بررسی‌های به عمل آمده در خصوص افتتاح پروژه تبریز-سهند و تداوم جلسات این پروژه با حضور ارگان های مرتبط، جلسه‌ای در سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

وی افزود: طبق شنیده‌ها مقرر است این پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح شده و زیر بار ترافیک برود، اما به نظر می‌رسد که اگر کاستی‌ها و نواقص این پروژه در محل اتصال به تبریز رفع نشود، از لحاظ ایمنی و روانی ترافیکی دچار چالش خواهیم شد.

وی ادامه داد: لازمه جلوگیری از بروز مشکلات و معضلات احتمالی این است که تمامی ارگان‌های مرتبط به نسبت وظایف خود پای کار باشند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، آدی بیگ ادامه داد: هرچند برای انجام تغییرات خیلی زمان از دست داده‌ایم، اما امیدواریم از هم اکنون تمهیدات لازم برای بعد از افتتاح پروژه پیش بینی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.