بیش از ۲۰۰۰ هیئت عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در تبریز برگزار می شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز گفت : بیش از ۲۰۰۰ مراسم عزاداری محرم  با رعایت پروتکل های بهداشتی در تبریز برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی افزود: اکیپ های نظارتی این اداره هر روز در دسته جات مذهبی برای سرکشی و نظارت بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی حضور پیدا می کنند.
وی ادامه داد: اکثر هیئت ها و دسته جات عزاداری حسینی تمامی پروتکل های بهداشتی ارائه شده از سوی ستاد ملی کرونا را رعایت می‌کنند و در صورت عدم رعایت تذکرات لازم ارائه می شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: مراسم عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال از ساعت ۱۱ تا ۱۴ بعد از ظهر در فضای بیرونی مصلی اعظم امام خمینی تبریز با حضور مردم، علما و امام جمعه تبریز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: عزاداری حسینی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی قبل از ظهر آغاز و بعد از عزاداری و سینه زنی نماز ظهر تاسوعا و عاشورا به امامت حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز اقامه می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز افزود: در طول دهه محرم در تمامی هیئت های مذهبی و مساجدی که قابلیت استفاده با ۲۵ درصد ظرفیت را دارا هستند، مراسم برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در فضاهای بسته مراسم عزاداری حداکثر یک ساعت و در فضای باز حداکثر دو ساعت می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.