دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۰۷ فقره سرقت در تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۰۷ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

سردار حسین عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس یکی از سارقان حین سرقت در یکی از خیابان های مرکزی تبریز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شد.

سردار عبدی اظهارکرد: متهم دستگیر شده در بررسی های فنی و تخصصی پلیس به همدستی با سه نفر دیگر اعتراف که در یک عملیات ضربتی آنها نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به ۱۰۷ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: اموال کشف شده از مخفیگاه سارقان شامل تعدادی تبلت، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و سیستم های صوتی بوده که ارزش اموال مسروقه کشف شده ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شهروندان از رها کردن خودروهای روشن و دور شدن از آن برای باز کردن درب پارکینگ یا صندوق عقب و یا سرکشی موقت از منزل یا مغازه خودداری کرده و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و قفل پدال تجهیز کنند.

شکارچی کبک وحشی در پناهگاه حیات وحش کیامکی دستگیر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست جلفا از دستگیری شکارچی کبک در پناهگاه حیات وحش کیامکی خبر داد.

هادی ناری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در عملیات گشت و کنترل پناهگاه حیات وحش کیامکی این شکارچی متخلف را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: از این متخلف یک قبضه اسلحه شکاری و یک قطعه کبک کشف و پرونده پس از تکمیل تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

پناهگاه حیات وحش کیامکی، آذربایجان شرقی نام انگلیسی: Kyamky nature reserve نام فارسی : پناهگاه حیات وحش کیامکی موقعیت جغرافیایی پناهگاه حیات وحش کیامکی در اطراف استان آذربایجان شرقی بین N۳۸۵۰ عرض شمالی و E۴۶۰۰ طول شرقی واقع شده است.مساحت آن در ۹۵۷۴۲ هکتار می باشد. پناهگاه حیات وحش کیامکی درشهرستان جلفا و مرند قرارداشته و از سال ۱۳۵۲ به عنوان منطقه حفاظت شده به تصویب رسیده و از سال ۱۳۵۴ به پناهگاه حیات وحش ارتقا یافته است.

این منطقه دارای بیش از ۳۶۱ گونه گیاهی و بیش از ۲۵۷ گونه جانوری شامل ۳۹ گونه پستاندار و بیش از ۱۵۴ گونه پرنده، ۴۳ گونه خزنده، چهار گونه دوزیست و ۱۷ گونه ماهی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.