رئیس جهادکشاورزی استان خبر داد؛

توزیع ۸۴۰ تُن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی برای تنظیم بازار

عصرآزادی آنلاین: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمايت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار علاوه از مرغ گرم آماده طبخ که روزانه کشتار و در سطح استان عرضه می شود ۸۴۰ تُن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی در آخرین هفته ماه مبارک رمضان توزیع می شود.
اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای ایجاد تعادل در بازار در آذربایجان شرقی ۸۴۰ تن مرغ منجمد از ۲۶ الی ۳۱ فرودین ماه توزیع می شود که ۴۲۰ تن مرغ منجمد در سطح شهر تبریز و همان مقدار نیز در سایر شهرستانهای استان توزیع می شود.
وی قيمت مرغ منجمد درب سردخانه پشتيباني امور دام را هركيلو ۴۰ هزار تومان اعلام نمود و اضافه کرد: قيمت فروش هر کیلو مرغ منجمد به مصرف كننده ۴۴ هزار تومان مي باشد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه سهميه مرغ منجمد شهرستان ها از طريق شبكه توزيع كشتارگاه هاي آذرمرغ، آرازمرغ، آذران مرغ، سحرمرغ، جهان مرغ، بابازاده، مرغ آوران، تک مرغ، اکبری، پورفرج و قافلانکوه تامين مي شود تاکید کرد: توزيع در سطح تبريز علاوه بر شبكه توزيع كشتارگاه های مذكور، از طريق صدور حواله برای فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه تعاونی های مصرف کارکنان دولت (اسکاد)، اتحادیه تعاونی های مصرف کارگران (امکان)، اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان استان، تعاونی روستایی، کاسبان امین، سامانه بازرگام و واحدهای سیار انجام خواهد شد و تعداد ۹ ماشین سیار آماده هر لحظه در محل هایی مانند جهاد کشاورزی، کارخانه ها و غیره آماده توزیع مرغ منجمد هستند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرغ مورد نیاز استان به میزان کافی تهیه و ذخیره سازی شده و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد یادآور شد: توزیع مرغ منجمد تا زمان ایجاد تعادل و تنظیم بازار مرغ تداوم می یابد.
وی تاکید کرد: از ابتدای امسال و در ماه مبارک رمضان تا ۲۴ فروردین ماه حدود ۱۳۰۰ تُن مرغ منجمد در سطح مناطق مختلف آذربایجان شرقی توزیع شده و برابر هماهنگی های به عمل آمده نسبت به تامین ۳۴ تُن گوشت گرم گوساله و گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازاری و توزیع آن در سطح استان در روزهای اخیر اقدام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.