بازسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز

رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان به ارائه گزارشی در خصوص رفع مشکلات مربوط به ورزشگاه یادگار امام (ره) پرداخت.
عصرآزادی آنلاین: عطا شرفشاهی، رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص مهم‌ترین اقدامات در زمینه رفع ایرادات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: بر اساس جلسات تشکیل شده در خصوص ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مقرر گردید مهم‌ترین مشکلاتی که در زمینه این ورزشگاه اعم از گیت های ورودی، تقویت چمن و پیست تارتان و … وجود دارد، برطرف شود.
وی در ادامه افزود: بر اساس اولویت‌هایی که در خصوص این ورزشگاه وجود دارد، گیت‌های کنترل بلیط استاندارد، بازسازی چمن ورزشگاه، احداث زمین چمن در مجاورت زمین اصلی ورزشگاه به عنوان منبع چمن ذخیره جهت استفاده در ترمیم چمن اصلی‌، اصلاح وضعیت دیواره های اطراف فنس‌ها، احداث رمپ از سمت پارکینگ شمالی قبل از پل VIP و کشویی کردن درب‌های اصلی ورودی ورزشگاه از جمله مهم ترین ایراداتی بود که به زودی برطرف خواهد شد.
رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین با اشاره به تعویض پیست تارتان خاطرنشان کرد: باتوجه به تخریب پیست تارتان، با سرمایه گذاری چهارده و نیم میلیارد تومانی این پیست به طورکامل تخریب و تا 4 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین سیستم هیتینگ چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) به منظور نگهداری از چمن در فصل زمستان در حال انجام تغییرات اساسی می باشد که تکمیل آن تا شروع فصل سرما به پایان خواهد رسید.
شرفشاهی در خصوص سایر اقداماتی که در این مجموعه جهت سهولت حضور هواداران در ورزشگاه انجام شده است، اظهار داشت: شهرداری تبریز در راستای مساعدت به فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان‌، راه های دسترسی هواداران به ورزشگاه در ضلع جنوب غربی و جنوب شرقی (جاده های شهرداری و زینجناب) و همچنین جاده اختصاصی تا شروع فصل جدید زیر سازی و آسفالت خواهد کرد و دو باب سرویس بهداشتی در این مجموعه هرکدام با بیست چشمه توسط شهرداری احداث می شود.
وی در پایان گفت: با وجود اقدامات گسترده در این ورزشگاه، مهم‌ترین هدف مجموعه ورزش و جوانان استان بر طرف کردن ایرادات چمن این مجموعه است که در همین زمینه با توجه به بازدید کارشناسان کشاورزی از چمن مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز و همچنین حضور مشاوران و کارشناسان زمین چمن استادیوم آزادی تهران در مجموعه جهت بهبود وضعیت فعلی، اقداماتی همچون چمن زنی با استفاده از چمن زن BCS، تنگ کردن چمن با استفاده از دستگاه اتوماتیک هواده، کودپاشی و محلول پاشی محرک رشد و مواد ریز مغذی انجام می‌شود که موجب بهبودی وضعیت چمن خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.