رئیس جدید کانون بسیج اساتید موسسه رازی معرفی شد

رئیس جدید کانون بسیج اساتید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در مراسمی با حضور رئیس موسسه و رئیس سازمان بسیج اساتید استان البرز معرفی و رئیس پیشین تکریم شد.

عصرآزادی آنلاین – در مراسمی با حضور دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه رازی، معاونان و برخی مدیران موسسه و با دعوت از دکتر محمدرضا رحیمی پور رئیس سازمان بسیج اساتید استان البرز، دکتر محمد اسلام پناه به عنوان رئیس جدید کانون بسیج اساتید موسسه رازی معرفی و از زحمات دکتر غلامرضا محمدی در طول تصدی این مسئولیت، قدردانی و تجلیل شد.

در این نشست دکتر رحیمی پور، چهار مشخصه را به عنوان موضوعات مهم بسیج اساتید عنوان کرد و گفت: انسجام بخشی و تعالی بسیج اساتید، کمک به اعتلای آموزش عالی،کمک به اعتلای نظام حکمرانی و تقویت و اجرای جهاد تبیین در دانشگاه در کنار مطالبه گری فرمایشات رهبری، چهار محور مهم برنامه ها و اقدامات بسیج اساتید است و شرح وظایف این سازمان نیز بر همین مبنا تعریف شده و دنبال می شود.
وی با اشاره به نقش مراکز و موسسات در نتیجه بخش بودن اهداف بسیج اساتید، افزود: یکی از افتخارات کشورمان، وجود مجموعه پرافتخار، مطرح و تاثیرگذاری همچون موسسه رازی است که همواره در کنار بسیج اساتید بوده و در برهه های مختلف، نقشی ویژه و برجسته در تامین و حفظ سلامت جامعه داشته و خط مقدم حضور این مجموعه در دوره کرونا بوده است.
 دکتر رحیمی پور تصریح کرد: اقدامات موسسه رازی در دوره همه گیری کووید 19 چنان با اهمیت و پر رنگ بودکه لازم است  در تمام جلسات از آن یاد کنیم و به کار ارزشمند این مجموعه بپردازیم. این موسسه در پروژه تولید پارچه آنتی باکتریال که از پروژه های مهم بسیج اساتید استان البرز محسوب شده و به عنوان پروژه ای ملی معرفی شد نیز از طریق دکتر شهین مسعودی کمک شایانی کرد و اگر همراهی و زحمات بی چشمداشت ایشان نبود این، طرح به ثمر نمی نشست که در این مجال، فرصت را غنیمت شمرده و از وی قدردانی می کنم.
 رئیس سازمان بسیج اساتید استان البرز با بیان این که موسسه رازی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی نیز جایگاهی برجسته دارد، اضافه کرد: موسسه رازی به واسطه نوع فعالیت خود،کاملا در راستای مسئولیت اجتماعی و خدمت به مردم حرکت می کند.
  دکتر رحیمی پور با تاکید بر لزوم بازتاب و اطلاع رسانی اخبار مثبت و امیدآفرین از واقعیت ها و اتخاذ تصمیمات مدیریتی هم راستا با موفقیت ها و مزیت های انقلاب اسلامی، افزود: بسیج نیز به عنوان بازوی توانمند مدیریت باید از گروه گرایی و ابجاد باند و دسته بپرهیزد و همواره مطالبه گر باشد، اما نه برای خود، بلکه مطالبه گری بسیج برای رضای خدا است و تا کنون نیز همین بوده و در بسیاری از عرصه ها خالصانه ورود کرده است.
 وی همچنین اخلاق مداری، آرامش و اخلاص  را از ویژگی های مشترک روسای پیشین و جدید بسیج اساتید موسسه رازی برشمرد و برای آن ها آرزوی توفیق کرد.
حجت الاسلام مهدی حافظی نسب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه رازی نیز بر ضرورت بومی سازی ابلاغیه ها در موضوعات فرهنگی تاکید و اظهار داشت: بسیج اساتید در زمینه ایده پردازی و همفکری برای رسیدن به راهکارهای عملی در زمینه امور فرهنگی، ایجاد یا حفظ هویت بخشی بین کارکنان و فرهنگ سازی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و تقاضا داریم در این بخش یاریگر شورای فرهنگی موسسه باشند.
در پایان این مراسم حکم دکتر محمد اسلام پناه به عنوان رئیس جدید بسیج اساتید موسسه رازی از طرف دکتر اسحاقی رئیس موسسه به وی اعطا و از تلاش ها و زحمات دکتر محمدی قدردانی و تکریم شد.
 رئیس سازمان بسیج اساتید استان البرز همچنین، با همراهی حجت الاسلام حافظی نسب از نمایشگاه عفاف و حجاب در موسسه رازی بازدید کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.