معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان خبر داد؛

آغاز پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در آذربایجان شرقی

دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن برای ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر امکان پذیر است
عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر از روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ در آذربایجان شرقی آغاز شد.
معاون امور باز سازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: از امروز (سه شنبه) تسهیلات مقاوم سازی مساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان آغاز شد.
مسعود رادبه افزود: این تسهیلات با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا می شود و ۲۴ تا ۳۶ ماه تنفس برای آغاز بازپرداخت اقساط در نظر گرفته شده است.
او با اشاره به اینکه افزایش میزان تسهیلات از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون تومان نقش مهمی در ایجاد رغبت در مردم برای مقاوم سازی مساکن روستایی خواهد داشت تاکید کرد: سهمیه استان که از سال ۱۳۸۴ تاکنون سالانه ۱۲ هزار واحد بود، امسال به ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یافت.
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب آذربایجان شرقی با بیان اینکه استان ما رتبه چهارم کشور از نظر میزان سهمیه ابلاغی را دارد، از ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خواست با مراجعه به ادارات بنیاد مسکن شهرستانها نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.
رادبه افزود: از ۳۰۵ هزار و ۴۰ واحد مسکونی روستایی استان که طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ احصا شده، ۱۵۶ هزار واحد با مشارکت خود اهالی و با استفاده از تسهیلات بانکی بنیاد مسکن مقاوم سازی شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.