آخرین تصمیمات برای ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز

تصمیم‌گیری در خصوص ترمیم اساسی یا تعویض چمن یادگار امام به پایان فصل موکول شد.

عصرآزادی آنلاین: تصمیم‌گیری در خصوص ترمیم اساسی یا تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) به پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر موکول شد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

«باتوجه به سبک بازی تیم تراکتور با هدایت «پاکو خمز»، حفظ و نگهداری از چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) به عنوان محل برگزاری دیدارهای خانگی تراکتور، از ضروریات بوده تا سرمربی تیم برنامه‌های تاکتیکی خود را به راحتی اجرا کند و تراکتور از این حیث متضرر نشود.

در این راستا باتوجه به درخواست سرمربی و خواسته هواداران پرشور تیم تراکتور و همچنین تأکید مسئولین امر، از کارشناسان و متخصصان برای بازدید و بررسی موضوع دعوت به عمل آمد که براساس  تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مشترک، تصمیم‌گیری و اقدام در خصوص ترمیم اساسی یا تعویض زمین چمن به پایان فصل 1402 – 1403 لیگ برتر موکول شده است و با توجه به اقداماتی که در این مدت انجام گرفته، کیفیت چمن با عبور از فصل سرما و برودت هوا رو به بهبود و در وضعیت قابل قبول قرار دارد و چمن این ورزشگاه در مقطع فعلی، قابلیت برگزاری مسابقات را دارد و باشگاه نیز ناظر اقدامات اداره‌کل، اداره ورزش و جوانان تبریز و پیمانکار مربوطه است.

همچنین در پایان از تلاش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، دفتر فنی و مهندسی و مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام‌(ره) تبریز در جهت حفظ و نگهداری از چمن تشکر و قدردانی می‌شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.