تعرفه ی تست کرونا اعلام شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور در نشست امروز این شورا از تعرفه تست کرونا در بخش دولتی حدود ۵۵ هزار تومان و در بخش خصوصی حدود ۱۱۸ هزار تومان را اعلام نمود.

تمدید گواهی اعتباربخشی بیمارستانها با توجه به شیوع کرونا در کشور بود و بنا شد که گواهی اعتباربخشی بیمارستانها تا خرداد ماه سال آینده، تمدید شود.

دکتر رضوی تاکید کرد: یکی از مصوبات امروز، بازنگری در تعرفه خدمت تشخیص کووید۱۹ بر اساس آزمایش های مولکولی و PCR بود. مقرر شد که تعرفه این آزمایش علاوه بر قیمت اعلام شده کیت تشخیصی از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی، در بخش دولتی حدود ۵۵ هزار تومان و در بخش خصوصی حدود ۱۱۸ هزار تومان باشد.

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: در جلسه امروز گزارشی از وضعیت اجرای نسخه الکترونیک و اقدامات انجام شده توسط بخش های مختلف درگیر در این فرآیند، ارائه و مقرر شد که هر مجموعه ای بنا به شرح وظایف و زمان بندی مشخص شده، اقدامات مربوطه را انجام و گزارش آن را به شورای عالی بیمه ارائه دهد.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رضوی در خصوص پوشش بیمه ای داروهای “رمدسیویر”و”فاویپیراویر” خاطرنشان کرد: هنوز در مورد پوشش بیمه ای این دو دارو، بحثی نشده و اگر معاونت درمان وزارت بهداشت پس از تایید کمیته علمی ستاد کرونا، مصرف آن را تایید کرد، حتما در شورای عالی بیمه سلامت مطرح و تصمیم گیری می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.