تحقیقات در حال انجام است

علیلو: هواداران تراکتور آزمون خود را پس دادند

عصرآزادی آنلاین / فرهاد فرهادپور:

دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: هواداران تیم تراکتور انصافاً آزمون خود چه در بازی‌های داخلی و چه بازی‌های آسیایی را نشان دادند.

به گزارش سرویس ورزشی عصرآزادی آنلاین، محبوب علیلو در مورد اتفاقات بازی تراکتور با پرسپولیس اظهار داشت: بعد از وقوع این ماجرا دادسرای عمومی تبریز وارد موضوع شد و نسبت به پیگیری قضیه از ابعاد مختلف به ویژه در ارتباط با مسائل قضایی و آن قسمتی که جرم محسوب شده پرونده ای تشکیل و شروع به انجام تحقیقات نموده و در حال حاضر تحقیقات در حال انجام است.

وی گفت: ما در ارتباط با این موضوع افرادی را دستگیر کردیم که به نوعی مرتبط با قضیه بودند و دستور شناسایی و دستگیری تعداد دیگر افرادی که به نوعی محرک یا عامل درگیری بودند صادر شده و انشاالله با دقت، حساسیت، رعایت عدالت و انصاف، موضوع را پیگیری کرده و آنچه که واقعیت را است بر مبنا آن قضاوت خواهیم کرد. اما انتظار من این است که نباید یک طرفه قضیه کنیم و باید قضاوت عادلانه و منصفانه یک اتفاق رخ داده در تمامی ابعاد بررسی و مستندات هر دو طرف را بررسی کرده و به راحتی به خود اجازه ندهیم زحمات مسئولان امنیتی و انتظامی زیر سوال ببریم.

علیلو افزود: بعد از بررسی تمامی ابعاد موضوع به صورت همه جانبه واقعیت مشخص می‌شود و باید تدابیری در کشور اتخاذ شود تا چنین رفتارهایی در همه تیم‌ها، در تمامی مسابقات‌ و مکان ها که آبروی کشور مطرح است، صورت نگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز افزود: مردم استان آذربایجان‌شرقی مردمانی نجیب، شریف و مهمان‌نواز هستند. هواداران تیم تراکتور انصافا آزمون خود چه در بازی‌های داخلی و چه بازی های آسیایی را نشان دادند، منتها در همه تیم‌ها معمولا تعدادی تماشاگرنما هستند که به هیچ روابط و قوانینی پایبند نیستند و‌ با توجه به اینکه ما برای رسیدن به نتیجه مشخص، تحقیقات در تمامی ابعاد را با دقت‌ و حساسیت بررسی و و نتیجه تحقیقات را در آینده به استحضار مردم‌شریف و بزرگوار کشورمان خواهیم رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.